Gorszy obraz Polaka w reklamie czeskiego T-Mobile czy w komentarzach pod filmem?

Szykuje się nowy kryzys w mediach społecznościowych. Tym razem jego ofiarą padnie z pewnością T-Mobile Polska, choć akurat polska sieć tej globalnej marki nie jest – podejrzewam – niczemu winna. Chodzi o poniższą reklamę czeskiego T-Mobile, w którym w sposób delikatnie mówiąc żenujący przedstawiono stereotyp Polaka:

W temacie samej reklamy nic dodać nic ująć. Czekam aż to pojawi się w telewizji i zacznie się „huzia na Józia”, a raczej „huzia na T-Mobile”.

Niestety jeszcze gorszą laurkę wystawiają sobie sami Polacy w komentarzach pod tym filmem.

komentare

Wrażenie robi na mnie zwłaszcza rzucanie kurwami i Janem Pawłem II.

  • Maciej Czechowski

    Nie ma się co obrażać,przecież to nie był Polak,tylko polskojęzyczny cygan 😉